رونمایی از یک طرح دانش بنیان در قزوین 

یک طرح دانش بنیان در شرکت آب و فاضلاب قزوین رونمایی شد.

برای نخسیتن بار در کشور از دستگاه لجن روب لاگون‌های بی هوازی در تصفیه خانه‌های برکه تثبیت در شرکت آب وفاضلاب قزوین رونمایی شد.

 در بازدید احمد سیاحی، مدیر کل دفتر تحقیقات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از شرکت آب و فاضلاب استان قزوین که روزسه شنبه انجام شد، از دستگاه لجن روب لاگون‌های بی هوازی در تصفیه خانه‌های برکه تثبیت که برای نخستین بار در کشور طراحی و ساخته شده است رونمایی شد.

همچنین توافقنامه علمی-پژوهشی انجمن آب و فاضلاب ایران با شرکت آب و فاضلاب استان قزوین برای دو سال آینده توسط روسای این دو مجموعه امضا شد.
مدیر کل دفتر تحقیقات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جلسه امضای تفاهمنامه گفت: با افزایش آگاهی و تبادل اطلاعات، سطح مطالبات مردمی در حوزه آب و فاضلاب افزایش یافته که برآورده کردن مطالبات تنها از راه به کارگیری دانش و پژوهش ممکن است.

احمد سیاحی افزود: چالش‌های متعددی بر سر موضوع آب داریم و با استفاده از ظرفیت‌های علمی برای تامین و بازچرخانی آب می‌توان راهکار‌های موثری برای کنترل کم آبی اتخاذ کرد.

وی گفت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، افزایش روحیه مشارکت در تحقیقات، کیفی کردن هر چه بیشتر پروژه‌های تحقیقاتی و ارتباط موثر بین دانشگاه و صنعت آب و فاضلاب از برنامه‌های کلان در حال پیگیری توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوراست.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار